بیوگرافی ما

با سلام به شما عزیزان
بابا ایول.واقعا ایول به شماها.دمتون گرم.ظرف سه روز حدود ۱۰۰ تابیننده.
آقا نمیخواهیم این پست را زیاد طولانی کنیم.برای محمد آف گذاشته بودند که بیوگرافیمان را بگوییم.
ما در وبلاگ قبلیمان هم گفتیم ولی باز میگیم.
اول مهدی
نام و نام خانوادگی:مهدی.ن     سن:۱۷         نام مستعار:مهدی آی تک
تخصص:مهارتی خاص در امر امنیت و سیکوریتی.برنامه نویسی.جاوا نویسی.
طراحی حرفه ای سایت و وبلاگ
بعد محمد
نام و نام خانوادگی:محمد.ج      سن:۱۸        نام مستعار:دی جی محمد
تخصص:مهارتی خاص در امر طراحی لوگو .انیمیشن سازی.جاوا نویسی.
طراحی حرفه ای سایت و وبلاگ
این هم بیوگرافی ما.
آقای امیر آف گذاشته بودند که چرا وبلاگ بیروحی دارید.
ایشون که احترامی خاص برایشان قائلیم باید بگوویم درست میگویید.ولی باید فرصت داد تا کم کم وبلاگ را آماده کنیم.
انشاالله امر شما هم اطاعت میشه.
از پست بعدی آموزش را شروع میکنیم.
به امید خدا
کوچیک همه شما عزیزان مهدی و آقا محمد
نظرات 4 + ارسال نظر
نرمن در ب در چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:04 ب.ظ http://sbn12.tk

سلام.....ای ول بابا...ولی توروخدا از تابستون کامل شروع کننین من از پستا عقب نبفتم....

امید یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:37 ب.ظ http://loveru.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری به من سر بزن.بای

آبجی پرند یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:31 ق.ظ http://www.twog-pm.mihanblog.com

آقا مهدی و آقا محمد عزیز سلام ...
من هنوز نیومده می خواستم یه کوچولو شما رو زحمت بندازم.در مورد ساختن لوگو ...راستش نا امید شده بودم کسی نبود که ازش در این مورد سوال کنم...چون می خوام یه دونه واسه وب لاگم درست کنم ...منو در جریان بذارید.
کوچیک شما : پریا
MY ID : nomreye_biste_kelas

هادی چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:40 ب.ظ

salam age momkene kod haei ke baraye khosh amad gooei be blog hastand ra bezarid
ham khsoh amad gooei ham khoda hafezi.
kheili mamnoon az in hame barnameh va rahnamei haye ghashang

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد